به ایران سی نت خوش آمدید.ایران سی نت افتخار دارد جهت مشاوره و راهنمایی خرید انواع بهترین لوازم ورزشی,تفریحی و ماساژور در انواع مدل و برند های موجود در بازار ایران شما را یاری رساند. در حال حاضر امکان خرید بیش از 1330 کالای ورزشی , تفریحی و ماساژور مانند تردمیل,صندلی ماساژور,دوچرخه ثابت,اسکی فضایی,انواع ماساژور بدن,ماساژور پا,قایق بادی,چادر مسافرتی,استخر بادی ,تخت ماساژ,دستگاه بخور,پتو و تشک برقی,اسکوتر,فشارسنج,استپر,روکش صندلی ماساژور,ماساژور گردن و .... با لیست قیمت و گارانتی شرکتی در نمایندگی و فروشگاه اینترنتی ایران سی نت فراهم میباشد.

محل لوگو

ایران سی نت | فروشگاه اینترنتی و نمایندگی فروش لوازم تردمیل خانگی


تردمیل | ایران سی نت فروشگاه خرید اینترنتی انواع بهترین مدل تردمیل خانگی و تردمیل باشگاهی با لیست قیمت,مشخصات و گارانتی شرکتی,نمایندگی انواع مارک های موجود در بازار ایران مانند برند جی کی اکسر, توربو فیتنس تایوان , تاپ فرم ,تکنو فیت , پروتئوس , استرانگ , tuner fitness , فلکسی فیت , بی اچ اسپانیا , نوردیک ترک , پروفرم , ویژن فیتنس ,تایتان فیتنس ,پروفشنال , انواع تردمیل تاشو ,تردمیل شیب برقی , تردمیل آبی همراه با مشاوره و راهنمای خرید رایگان ارسال برای تهران و شهرستان

 

برای سفارش کالا و توضیحات بیشتر کلیک کنید

 

 

 

تردمیل پیاده روی یا دوی برقی,یک دستگاه پرطرفدار و کار آمد برای کلیه ورزشکاران و وسیله ای مناسب جهت لاغری و تناسب اندام می باشد . در این دستگاه یک موتور الکتریکی یک تسمه را روی دو غلطک میچرخاند و شبیه ساز دویدن است . تردمیلها در مارک ها و مدل های مختلفی تولید شده که هر کدام ویژگی خاص خود را دارد که مهمترین ویژگی آنها این است که هر کدام برای وزن خاصی طراحی شده و از دیگر ویژگی آنها میتوان به شیب برقی یا دستی ، چند کاره ویبره دار یا تک کاره بودن ، تاشو بودن و پخش موسیقی,میکانیکی و غیر برقی اشاره کرد . تردمیل برای کلیه افراد در همه سن ها مناسب است البته در مواردی که افراد دارای مشکلات درد زانو و کمر هستند باید یک وسیله مناسب خریداری کنند که باعث پیشرفت بیماری و اثرات مضر ناشی از استفاده آن نشود و در کل باید به نحوه استفاده و دویدن با کفش مناسب توجه داشت.این دستگاه باید دارای ضربه گیرهای مناسبی باشد . برندهای معتبر قدیمی و جدید تردمیل شامل دیادورا ایتالیا ، بی اچ فیتنس اسپانیا ، توربو فیتنس تایوان ، جی کی اکسر ، فلکسی فیت ، تاپ فرم ، تاپ شیپ ، کیپ فیت ، پروفشنال ، پروتئوس ، فورد و ... می باشند. با توجه به تعداد بسیار زیاد این محصولات در سایت ایران سی نت توصیه میشود برای خرید تردمیل و مشاوره و اطلاعت بیشتر از مشخصات کالا و فروش ویژه تخفیف کالا با ما تماس بگیرید . همچنین میتوانید قیمت تردمیل را به صورت روزانه و دقیق در این سایت مشاهده کنید.

برای سفارش کالا و توضیحات بیشتر کلیک کنید

  انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 40

دیدگاه های کاربران (0)

ایران سی نت|فروشگاه خرید بهترین تردمیل,صندلی ماساژور,دوچرخه ثابت

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما